Jom Cantik dan Anggun bersama MARY KAY

Kepada Pretty Women di luar sana yang berminat untuk mencuba MARY KAY produk , sila berikan maklumat seperti di bawah:

1. Jenis kulit : Kering @Normal @Combinasi @Berminyak @ Berjerawat @ Jeragat
2. Masalah kulit yang anda hadapi
3. Usia anda
4. jenis produk yang digunakan sekarang dan berapa lama anda telah menggunakannya.

Anda boleh menghubungi saya untuk setiap pertanyaan dan setiap pembelian seperti di bawah.

WANI
HP : 012 9264169
Email :zwani77@yahoo.com
zwani77@gmail.com




Friday, April 3, 2009

..Wajah ku ...

Setiap wanita mengimpikan kecantikan, begitu juga dengan saya. masalah yang saya hadapi dengan muka saya ialah kulit tidak sekata ,gelap dan kelihatan agak kusam tanpa mekap. Ditambah pula dengan umur yang sudah memasuki alam 30an, membuatkan saya risau dengan garis garis halus dan liang pori sudah mula kelihatan.Pelbagai produk saya cuba dari yang murah hingga ke mahal,dari tempatan ke antarabangsa tapi hasilnya tidak begitu memuaskan hati saya.MARY KAY hangat diperkatakan dikalangan rakan-rakan sepejabat, katanya produk ini bagus dan boleh menyelesaikan masalah setiap wanita. Saya pun tanpa ragu ragu menerima undangan Kak Fiza untuk mencuba sendiri kehebatan MARY KAY ini, bila balik dari trial session, suami saya menegur "Yang ,awak nampak lain la", sukalah hati saya bila mendapat pujian dari orang tersayang, ini membakar semangat saya untuk mencuba Mary Kay . Setelah 2 minggu menggunakan Time Wise set dan Oil Free Hydrating Gel saya sudah merasai perbezaannya, terasa kulit muka saya sentiasa lembap walaupun cuaca panas dan berhawa dingin. Kecerahan kulit saya makin hari makin nampak dan saya amat berasa berbeza dengan sebelum ini. Sehinggakan kawan2 menegur "Wani nampak lain tak macam dulu lagi" .. jadi saya pun mula berkongsilah keindahan MARY KAY ini dengan semua orang yang saya sayangi..."



Antara produk yang saya guna ialah:
1. Time Wise Anti Aging Combination to oily set
2. Day Solution
3. Night Solution.


4. Microdermabrasion Step 1 & 2
5. Melacep Mask
6. Serum Vitamin C
7. Oil free Hydrating Gel
9. Medium Coverage Foundation Ivory 200
8. Body Care

9. Make ups



Ini lah wajah2 saya sebelum dan selepas bersama Mary Kay .










Wajah ku selepas 4 bulan memakai Mary Kay ...... terasa perbezaannya...dari segi :


1. Kulit terasa gebu dan lembap sentiasa


2. Skin tone pun makin sekata


3. Liang pori pori pun dah makin mengecil


4. Garis2 halus dia dahi dan di tepi mata tak nmpk


5. White dan black memang dah lama tak muncul..kat hidung licin ...













Wajah saya sekarang selepas menggunakan Mary Kay hampir 1 tahun..

No comments: